კიბერსპორტის დაბადება

კიბერსპორტის ან ელექტრონული სპორტის ისტორია იწყება 1997 წელს, როდესაც CPL (იგივე Cyberathlete Professional League)

დაარსდა, რომელმაც პირველი ტურნირი Quake დისციპლინაში გააკეთა. მაგრამ პირველი თამაში კოოპერატივის ბრძოლის შესაძლებლობა იყოDoom 2


კონკურენცია ელექტრონული სპორტის შესახებ მთელს მსოფლიოში ტარდება, მათ შორის საერთაშორისო ორგანიზაციები. ოლიმპიური თამაშების ყველაზე მნიშვნელოვანი და ანალოგი იყო საერთაშორისო ტურნირი მსოფლიო კიბერ თამაშები (WCG), რომელიც სხვადასხვა ქვეყნებში 2000- დან 2013 წლამდე ჩატარდა. გარდა WCG, რეგულარულად იმართება Cyberathlete Professional League და ელექტრონული სპორტის ლიგა. დღესდღეობით ყველაზე დიდი და ყველაზე პრესტიჟული კონკურსები თავად თამაშობენ მოთამაშეებს: მაგალითად, საერთაშორისო Dota 2 ტურნირი ან ლეგენდების მსოფლიო ჩემპიონატის ლიგა.

No comments:

Post a Comment